Knižní shrnutí u Mimozemšťanky | červen

17:38

Každý měsíc vám představuji knihy, které mi přibyly do knihovničky, a které jsem přečetla. Ani červen není výjimkou a já si pro vás přichystala shrnující článek. Přeji příjemné čtení.




Abych se přiznala, červen pro mě, jakožto knihomola, nebyl nikterak zvlášť přínosný. Z knih jsem nepřečetla žádnou fantazii, která by stála za zmínku. I přes to mi ale přibylo pár zajímavých kousků, které stojí za povšimnutí. Pojďme se na ně společně podívat.



Hned na začátku června mi přišla nadílka z Metafory, ve které na mě čekaly tyto krásky (v průběhu článku jich je více). Je to kniha Jíst, meditovat, milovat, která mi udělala neskutečnou radost. Každoročně o prázdninách vyhledávám knihy s psychologickými tématy a jak vidím, tento rok nebude výjimka. Knihu Co všechno mě naučila kniha Jíst, meditovat, milovat jsem dostala jako malý bonus. Už se těším, až je přečtu a budu vám je recenzovat, protože vím, že to bude pecka.


Alternativní léčebné metody od A do Z je strašně moc zajímavá kniha, ale počkejte si na recenzi. Ačkoli jsem z první knihy nadšená, to samé se bohužel nedá říci o druhém díle Lásky podle Shakespeara. Kniha je obrovské zklamání a já si nepamatuji, proč jsem se do té blbosti pouštěla. Sedmilhářky jsou další obrovské zklamání, které popíši v recenzi.


Baronka Blixenová je skvělý román, který vám zhodnotím v další recenzi. No a posledním přírůstkem jsem si udělala radost. Na Královnu Tearlingu slyším samé kladné hodnocení, tak uvidíme.

Přečteno


Podařilo se mi přečíst 7 a půl knih, což dohromady činí 3103 stránek. Denně jsem prý průměrně přečetla 103 stran, což je pěkné. Myslím, že to je díky Jonathanu Strangi a panu Norrellu. 

Sedmilhářky, Marná touhy snaha, Jonathan Strange a pan Norrell, Zimní moře, Pianista, Ostrov v ptačí ulici, Šepotání.

Největším zklamáním pro mě byla kniha Sedmilhářky a Marná touhy snaha.
 Nejvíce jsem byla potěšena z knihy Zimní moře a J. Strange a pan Norrell.


Četli jste nějakou zmiňovanou knihu? A jaké nové přírůstky přišly vám? 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Líbí se Ti blog? Staň se pravidelným čtenářem vpravo v panelu!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vaše Mimozemšťanka

MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

25 komentářů

  1. Moc se těším na recenzi knížky Co všechno mě naučila knížka jíst, meditovat a milovat, knížku jsem četla a mám na ni svůj názor, tak by mě zajímalo, jak je tahle knížka zpracována a jestli má cenu se do ní pouštět :) A na recenzi Sedmilhářek se také těším, sice jejich blog nečtu, ale vydání knížky jsem zaregistrovala a myslela jsem si, že knížka určitě stojí za přečtení, tak mě překvapilo, že pro tebe byla knížka zklamáním :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co všechno mě naučila kniha jíst, meditovat, milovat mě hrozně moc nakopla do čtení originálu. Knihu bych brala jako takový "doplněk" k celé knize. Já se přiznám, že jsem o blogu Sedmilhářek neměla tušení, do té doby, dokud mi nepřišla tato kniha k recenzi. Bohužel kniha postrádá velké "boom", stejně, jako jejich blog. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Krásná bilance :) Škoda, že tě žádná z přečtených knih tak úplně neohromila, přeju, ať je to o prázdninové měsíce lepší :) Počet přečtených stran je super, taky bych se někdy moc ráda dostala na průměr sto stran denně, bohužel mi to zatím nějak nevychází, nu což...Z přírůstků jsem zvědavá na tvůj názor na Královnu z Tearlingu, protože i já na ni slyším všude chválu, snad se tedy zalíbí i tobě a do Jíst, meditovat bych se toto léto ráda pustila i já.
    Tak si užívej sluníčka a měj se krásně :)
    PS: Krásné fotky jako vždy, ale to už snad netřeba připomínat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Hani, za pěkný komentář. No, kdybych nepřečetla Strange, který má skoro 1000 stran, tak bych byla pořád na 2000/měsíc :D. Jíst, meditovat, milovat právě čtu a je to prostě skvělá kniha :). Měj se moc hezky:)

      Vymazat
  3. Mně štve, že vyšly dvě knihy se stejným názvem. Sedmilhářky, o kterých píšeš a Sedmilhářky od Liane Moriarty, která je výborná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Sedmilhářky od Liane slyším samou chválu, sama bych si je chtěla přečíst. Ty druhé mě avšak vůbec neoslovily a cítím zklamání. Není to tak dávno co u nás kniha od Liane vyšla a přijde mi dost blbé, že o pár měsíců vyjde kniha se stejným názvem. Je to hold blbé.

      Vymazat
  4. Já tedy četla Jíst, meditovat, milovat a celkem se mi to líbilo :D Potom už jsem četla jen kus ze Šepotání, které jsem ještě ani nedočetla... hrozně mě to nudí. Hlavní hrdinku nemám vůbec ráda, otravuje mě a nějak zatím zklamání :/ Jinak mě zaráží ty Sedmilhářky O.O Dvě knihy se stejným názvem? Ještě bych to pochopila u knihy, která má jako název nějaké... obyčejné slovo. Ale zrovna ty Sedmilhářky mě tedy zarážejí. I proto možná CooBoo vydalo „The Heir“ jako „Dceru“ (což je fakt příšerný název) a ne jako „Dědičku“ - takhle už totiž vyšla knížka v nakladatelství Fortuna Libri, tuším od Amandy Hocking anebo tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se Šepotání líbilo, ale do dalších dílů se mi moc nechce. Nejsi jediná, koho to zaráží. Kniha má perfektní zpracování, ale ten obsah...

      Vymazat
  5. Já miluju Královnu Tearlingu, alespoň ten první díl teda, ten nemá chybu! :) Zimní moře je taky super... a ještě mě zajímá kniha Ostrov v ptačí ulici. Hezký výběr jinak! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to si musím knihu přečíst co nejdříve :-) . Zimní moře je moje láska a moc se těším i na druhou knihu od autorky - Marianu, která právě vyšla :-). Díky moc a přeji hezký den.

      Vymazat
  6. Jsem zvědavá, co tě zklamalo na Semilhářkách, takže se těším na recenzi o.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna teď recenzi píši a já se těším, co na ni řekneš :-)

      Vymazat
  7. Na recenzi knihy Jíst, meditovat, milovat se fakt těším a o to víc, pokud byla z filmovaná! Film totiž zbožňuji a knihy bývají kolikrát mnohem lepší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film jsem také viděla a byla jsem příjemně překvapena! Doufám, že mi kniha dá spoustu zajímavých myšlenek :-). Měj se moc hezky.

      Vymazat
  8. Stejně jako tobě i mně přišla kniha Jíst, meditovat a milovat, která vůbec nebyla špatná. :) Po tvém zhodnocení ti přeji, aby jsi v červenci narazila na zajímavější knižní tituly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Díky moc, snad červenec bude podařenější :-). Jíst, meditovat, milovat bude určitě patřit k mým největším skvostům :-).

      Vymazat
  9. Krásné fotky :) Jsem zvědavá na recenze a hlavně na Královnu:)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Díky moc! Na královnu Tearlingu se moc těším :-)

      Vymazat
  10. Já jsem ani jednu z nich nečetla. Zvažovala jsem Sedmilhářky, ale moc mě to nezaujalo. Včera večer jsem dočetla Duhovou ulici, která má kolem 530 stran a byla jsem z tého knihy nadšená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O knize Duhová ulice jsem ještě neslyšela, ale s radostí se po ní poohlédnu :-).

      Vymazat
  11. 103 stran za den je skvělá statistika, asi budeš superčtenář nebo tak něco :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ale Superřtenář je až moc vysoká hodnost :-)

      Vymazat
  12. Krásné novinky, jsem zvědavá na Tvé dojmy z Jíst meditovat milovat. A přeji, aby přečtené knížky byly v červenci takové ty osudovky, co Tě chytí za srdce, a aby sis tak spravila chuť z nevýrazného června :) Měj se pěkně, užívej léta! :)

    OdpovědětVymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+