Shirtinator | 1. část

20:22

Přeji ti krásný den. Ano, tobě, Mimozemšťane :-).

V době youtuberů, "panáčků", kteří určují světové trendy,  a obchodních řetězců je poměrně těžké být originální. Většina lidí se chová, jako stádo ovcí. Musí mít všechno, co je právě teď v módě, nebo respektive to, co viděli ve videu slavné youtuberky. Proto zamíří do známého obchodního řetězce, kde nechají spoustu peněz za oblečení, které jim bere jejich jedinečnost a originalitu. Věřte, že není nic příjemného, když jdete po ulici a potkáte minimálně tři lidi se stejnou bundou, batohem nebo tričkem. Pro nás, ty kterým vadí být členem stáda, existuje několik málo funkčních alternativ. Sekáč a nebo... Shirtinator.

Já, jakožto člověk, který si zakládá na originalitě, ocením, když můžu nosit oblečení, které vyjadřuje mé já a nemá ho každá druhá vrstevnice. Proto jsem jásala radostí, když se mi ozvali z e-shopu, soustřeďujícího se na vlastní návrhy triček - ze Shirtinatoru. 

Celé tajemství Shirtinatou spočívá ve třech jednoduchých bodech.



Vyber si tričko


Nabízíme veliké množství produktů od triček až po odznaky.
















Vybrat si na Shirtinatoru tričko, považuji za jedno z nejtěžších rozhodnutí tohoto týdne, ne-li měsíce. Tolik barev, střihů, či motivů leckdy neseženeme ani v nákupním centru. Stejně tak oceňuji, že je každé tričko rozebáno více do detailů, takže nehrozí, že bych si vybrala špatnou velikost trička. Jsou vyfocena zvlášť na odlišných modelkách, díky tomuto triku si snadněji představím, jak bude sedět mě.

Vyber si motiv na tričko


Z naší široké škály motivů si určitě vyberete, jestli ne, pak vložte vlastní návrh nebo fotku.












¨

Vlastní motiv na tričku považuji za jednu z nejlepších vychytávek Shirtinatoru. To, že si vyberete motiv z nabídky, kterou navrhl tým Shirtinatoru, nezaručíte, že budete originální, proto existuje možnost vlastních motivů, kam si můžete nahrát svoji fotografii nebo obrázek. Nebudu ani počítat, kolik hodin jsem strávila času hledáním toho správného obrázku. 


 Vyber si text

Jestli chcete přidat text, v záložce Text ho můžete přidat a dodatečně upravit.

Kromě vlastních fotek si na trička můžete vytvořit i svůj originální text. Stačí si jen vymyslet slova, změnit font a barvu a je hotovo! Už dlouho jsem přemýšlela o různých verších od Arctic Monkeys, které bych hrdě nosila na hrudi, ale raději jsem zvolila jeden obrázek, který vám s radostí ukážu v pokračování tohoto článku.

Myslím, že tento e-shop ocení všichni s kapkou kreativity v duši. Pro mě, knihomola s nekonečnou fantazií, to bylo potěšení, spolupracovat s kvalitním e-shopem, který mi dovoluje použít představivost i mimo zdi knihovny. Díky vám :-).

Na Shirtinatoru se mi pracuje velmi dobře. Líbí se mi přehlednost a jednoduchost celého e-shopu, ale to hlavní, co na tomto kreativním obchodě obdivuji, je celá myšlenka

Nebuď jedna ze stáda a probuď v sobě originalitu!


MIMOZEMŠŤANKA DOPORUČUJE

10 komentářů

  1. To je vynikající nápad, ale opravdu se mi zdá, že by člověk snad musel mít hodiny času, aby byl nakonec plně uspokojen :) Adresu e-shopu si poznamenávám, zdá se mi i jako dobrý nápad třeba na osobní dáreček :)
    Díky mockrát za tip a měj se krásně.
    PS: Jsem hrózně zvědavá, co sis vytvořila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za komentář, Hani :-). Mě se ze Shitinatoru ozvali již v březnu a od té doby jsem si každý víkend dávala úkol - vybrat si tičko :-). Zní to šíleně, ale je to tak :D. Sama jsem na svůj výtvor zvědavá :D. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Těším se na tvůj výtvor - já už ze svého vyrostla, ale pořád mi zdobí skříň :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se svého výtvou tochu bojím :D. Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Great post darling! Have an awesome day!xo

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpovědětVymazat
  4. Přijde mi to jako skvělý nápad vytvořit si vlastní tričko :) Sama nemám ráda, když potkávám spoustu lidí se stejným tričkem/svetrem/čímkoliv, proto moc ráda nakupuju v sekáčích, kde si kupodivu vždycky něco vyberu, což se o běžných řetězcích moc říct nedá :) Těším se, jaké tričko jsi si vytvořila, jsem si jistá, že bude skvělé :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Díky za komentář Domí. Ve všem soulasím s tebou. A já doufám, že věc, co jsem si vytvořila bude odpovídat tomu, jak si ji představuji :D. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Tohle je dobrý nápad:) hned se du na eshop podívat: ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jsem moc ráda, že tě e-shop zaujal :-)

      Vymazat

Mimozemšťané, děkuji za motivaci, které si nesmírně vážím.

Ideal's bookshelf: read

Zombie Blondýny
Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Deník úúúplně obyčejného vlkodlaka – Vytí na měsíc a jiné...
The Fault in Our Stars
Looking for Alaska
The Star Rover
Všude kolem černý les
Deník úúúplně obyčejného upíra – Fakt
Divergent
Where She Went
Deník úúúplně obyčejného upíra
Martin Eden
Frankenstein
The Sea Wolf
If I Stay
The Diary of a Young Girl
City of Bones
Paper Towns
Where the Stars Still Shine
To All the Boys I've Loved Before


Ideal Alien's favorite books »

Stalkeři na Google+